Podsumowanie dnia: 13.05.15 (dzień 87)

Dzisiaj już czuję się trochę lepiej niż wczoraj, ale infekcja przeniosła się niżej – zaczyna mnie niemiłosiernie drapać w gardle i męczy mnie suchy kaszel. Dzisiaj jednak ćwiczeń nie odpuściłam, a nawet namówiłam męża żeby mi towarzyszył i mnie motywował :) Już kilka razy razem ćwiczyliśmy i mi się to spodobało :mrgreen:

Wrzucam dziś mojego ukochanego Garfielda do notki żeby doit.go nie miała na niego monopolu na swym blogu :)

Chciałabym się zaszyć w fotelu jak Garfield, ale do pracy chodzić trzeba. Zapowiadanej przeze mnie jakiś czas temu nauki jak na razie nie ma, ale zaczynam powoli gromadzić materiały i szykować sobie bazę na tym froncie :)

Jutro trzeba się zważyć i zmierzyć, no cóż. Pewnie okaże się, że nie nadaję się na żadną anorektyczkę, bo waga pokaże mi jutro +++ mimo kilku dni głodowej diety 8-) Na szczęście nie mam takich ambicji życiowych. Ale mogłabym już przestać mieć NADWAGĘ – wiem, że to będzie bardziej symboliczne niż adekwatne do mojej figury, ale serdecznie dosyć jej mam i nie pogniewam się jak jutro w końcu te ostatnie 0,5kg spadnie :mrgreen:

Niestety, każdy kto się już raz kiedyś odchudzał wie, że w trakcie zrzucania wagi napotyka się pewne „przeszkody” pozornie nie do pokonania, najczęściej są to jakieś „wagi przełomowe” typu: nowa cyferka z przodu, zmiana wskaźnika BMI czy „nie ważyłam tyle od czasów liceum/studiów/ślubu/ciąży” :) Przynajmniej ja takie „przeszkody” zawsze mam i kosztuję mnie one sporo nerwów :P

Wszystko nam się uda przetrwać, trzeba tylko w to wierzyć! Trzymajcie więc jutro kciuki za mnie i szklaną :P Centymetrem się nie stresuję, bo szału nie będzie na pewno. Ten tydzień do najbardziej FIT nie należał ;)

Żarcie:

  • rano: 1 szklanka letniej wody z cytryną + 2 łyżeczki młodego zielonego jęczmienia
  • śniadanie: owsianka na mleku 0,5% z borówkami i jagodami goji
  • II śniadanie:  jabłko (w pracy)
  • obiad: zupa pomidorowa z makaronem
  • podwieczorek: pół kromki chleba żytniego z polędwicą sopocką i pomidorem + pół kromki z łososiem wędzonym
  • kolacja: activia naturalna z borówkami

Razem: ok. 809 kcal

Ćwiczenia: zaprawa poranna  + wyzwanie 30 dni z Mel B: DZIEŃ 19 + ćwiczenia z serii „chcę mieć takie”: RAMIONA :D

Informacje o Misery

Mam 25 lat i od jakiegoś czasu ciągle byłam na diecie. A czasami na dwóch, bo na jednej się nie najadałam ;) Teraz wymieniam stare nawyki na nowe i zmieniam swoje życie na lepsze :) Nigdy więcej żadnych diet!!! :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Ćwiczenia, Dieta, Odchudzanie i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Podsumowanie dnia: 13.05.15 (dzień 87)

  1. ~doit.go pisze:

    Trzymam KCIUKI zaciskam…. niech się spełni. Oooo tak takie przełomowe progi w/na wadze również posiadam, niezłą kolekcję… wspomnień… jak i obecnie celów ;-) och jak mi się marzy Twój stan obecny wagowy, jejejejejej. Garfield jest wymowny, podobnie się czuję, jesteś super bohaterką… jeszcze męża namówiłaś, ekstra :-D To do jutra.

    • Misery pisze:

      Dzięki :* To niby tylko waga, ale tak bardzo chciałabym zobaczyć na niej spadek :D Męża namówiłam, ale teraz chodzi i mówi, że umrze od przećwiczenia :D

  2. Karolina :) pisze:

    Garfild jest spoko, ale bardziej wolę moją kotkę : P Duuuużo ładniejsza jest ^^
    Weź no wygoń w końcu to choróbsko ile można się z nim męczyć : ) A jak nie to po antybiotyk idź, szybciej przejdzie, mówię Ci!
    Najgorzej idzie kiedy czekasz na jakąś konkretną wagę, ale na pewno jakoś to tam będzie!

    • Misery pisze:

      Ja mam dwie kotki w domu :D
      Nie ma sensu jeść antybiotyku, bo to choróbsko wirusowe, nawet temperatury mi nie podniosło ale gnębi ;) Musi samo przejść, nie ma inne opcji niestety.
      Ano czekam na bardzo konkretne wyniki, ale nie mogę się przed tym powstrzymać ;) Zobaczymy jutro! :D

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>