Podsumowanie dnia: 19.05.15 (dzień 93)

Zabawne jak szybko zdążyłam zapomnieć jak mój organizm broni się przed intensywną nauką – dzisiaj cały dzień przysypiam nad książkami próbując robić notatki, nie pomagało wietrzenie mieszkania, przysiady, patrzenie na zieleń za oknem… nic :mrgreen: Kawy regularnie nie pijam, energetyków dość się nażłopałam przez studia więc już ich nie tykam… nie mam już pomysłów jak z tym walczyć. Od razu zaznaczam, że u mnie drzemki nie wychodzą – po prostu nie ma siły, która by mnie zwlekła z łóżka po 30-45min snu, potrafię przespać cały dzień jak już się raz położę „na chwilę” :mrgreen:

Dietetycznie dzisiaj dość… powiedzmy neutralnie. Na razie ciężko mi jest pogodzić naukę z regularnymi posiłkami, codziennym gotowaniem obiadów i motywacją do ćwiczeń, a najgorsze jest to stałe ssanie w żołądku, czasami mam wrażenie jakby mi żołądek kręgosłup zaczynał zżerać :P Odbija się to na moim jadłospisie – jem więcej.  Na szczęście jestem tego świadoma, więc nie obżeram się bezmyślnie, ale i tak strasznie mnie to martwi :-? Egzamin dopiero we wrześniu, nauki ogrom więc muszę zacząć już teraz, a mój organizm jak tylko widzi księgi naukowe to zaczyna być GŁODNY i to wcale nie wiedzy 8-)

Na studiach radziłam sobie z tym… nie jedząc – po kilku dniach organizm wyciszał uczucie głodu. Teraz już nie chcę tego tak rozwiązywać, ale na razie jest po prostu ŹLE, no nie oszukujmy się. Mam nadzieję, że za tydzień – dwa wszystko się jakoś ustatkuje i wpadnę w rytm.

Żarcie:

  • rano: 1 szklanka letniej wody z cytryną + 2 łyżeczki młodego zielonego jęczmienia
  • śniadanie: owsianka na mleku 0,5% z borówkami, truskawkami i jagodami goji
  • II śniadanie:  activia truskawka i kiwi, kromka chleba żytniego z polędwicą sopcką
  • obiad: makaron kukurydziany z sosem spaghetti z mięsem z piersi kurczaka
  • podwieczorek: muesli z truskawką i borówkami
  • kolacja: activia naturalna z borówkami i truskawką

Razem: ok. 1329 kcal

Ćwiczenia: wyzwanie 30 dni z Mel B: DZIEŃ 21 :)

Informacje o Misery

Mam 25 lat i od jakiegoś czasu ciągle byłam na diecie. A czasami na dwóch, bo na jednej się nie najadałam ;) Teraz wymieniam stare nawyki na nowe i zmieniam swoje życie na lepsze :) Nigdy więcej żadnych diet!!! :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Ćwiczenia, Dieta, Odchudzanie i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Podsumowanie dnia: 19.05.15 (dzień 93)

  1. ~doit.go pisze:

    Hej ja choruję dalej :( ale ale myślę sobie, że przy zwiększonych obrotach mózgownicy trzeba dorzucić jakiegoś paliwa, więc i dobrze, że jadłospis się zmienia. Coś kiedyś gdzieś czytałam o twarogu, twarożkach… może zamiast mleka czy activii zajadaj twarożek? Podobno on ma jakieś właściwości takie odpowiednie… ;) Coś gdzieś mi dzwoni, może znajdziesz gdzie? :D Trzymam kciuki

    • Misery pisze:

      Nienawidzę twarogu :P Serka wiejskiego też nie, ale to jedyna postać twarożku jaką jestem w stanie w siebie zmusić :D Jak go jem w pracy to się ze mnie śmieją, bo mam minę jakbym miała zaraz umrzeć albo zwymiotować, ale raz na jakiś czas staram się urozmaicić swoje menu. Activii naturalnej i mleka też nie lubię, ja w ogóle za nabiałem nie przepadam :P Ale nie mam innych pomysłów co jeść żeby było w miarę „zdrowo” i różnorodnie :P

  2. Spróbuj poszperać w necie za daniami odpowiednimi dla siebie. Np jeśli nie przepadasz za nabiałem. Zapytaj wujka google co jeść, jeśli nie lubimy tego czy tamtego. Na pewno na jakimś forum ktoś coś napisał – osamotniona myślę, że w tym temacie nie jesteś :) Może w ten sposób poznasz ciekawe smaki i urozmaicisz posiłki w ciągu dnia.

    • Misery pisze:

      Szukam cały czas inspiracji, ale często lenistwo bierze górę i korzystam ze sprawdzonych przepisów czy patentów – głównie z Dukana, a tam ciągle nabiał i mięcho :D

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>